awe sötnos (K)

det här blev min dag
vakna runt 10 eller nått så satte jag på tv och glodde hehe
men sen fixa jag mig sen tog jag bussen te rece åkte hem te lollo och så åkte vi direkt tebax te rece..haha vet inte varför jag skulle åka te henne ? men men ;) så satt vi där i rece och vänta på elon. så kom han, han ville ha cigg så vi gick runt och frågade alla men alla bah ; nej jag vill inte bjuda på cancer och allt x) haha! men han fick till slut av en schysst snubbe., sen snacka vi och allt. vi skulle träffa alex och isak men dom blev haffade av polisen x) ! fett synd :) nej men så vi va med elon, men sen var jag tvungen att dra hem..så när man kom hem hade mamma gjort hemma gjorda maränger så jag åt ! :D sjuuuuuukt gott :* nu ska jag glo på en film och vänta tills maten är klar..hehe puss <3
några fucked up bilder:) jag börjar bli ful..

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

du börjar nt alls bli ful !! :o <3333333333

2011-03-19 @ 21:00:10
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: någon <3

asså sluta va så taskig mot dig själv säger att du e ful och att du inte gillar ditt utseende . Man tröttnar fattaru man pallar liksom inte efter ett tag tror man att du bara e ute efter komplimanger det kanske inte är så men det räcker ! Du e ju skitsöt ju <3 No offense .....

2011-10-28 @ 19:57:24

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0