vi tappa vårat glas, vi va glasbitarna och vi möttes aldrig igen

ni kanske är jävligt trötta på mina texter, kanske tycker jag är ett emo barn
men vafan sluta klaga & försök hjälp mig då? det blir ju bara svårare om ni bara ska sitta o klaga
jag mår inte bra , jag är inte ens okej ? glädjen har slocknat och askan är svart
jag har aldrig övertalat dig att läsa, jag har aldrig sagt att ni ska lyssna på skiten om min uppväxt
jag bara går i min väg men dagarna blir bara svartare och svarate
varför lyser aldrig solen? varför regnar det bara? så många år som tagits ifrån mig
så många gånger jag tänkt ta mitt liv, men jag finns kvar
du vägrar kolla på mig när du ser tårarna falla från ögat du vägrar hjälpa när jag är svår
du vill inte nu,du orkar inte nu, du drar iväg utan ett ljud.
så många gånger jag pratat med gud,jag har alltid velat säga hejdå & flyga iväg på mina vita vingar
det här handlar inte om er, utan om mig. kalla mig emobarn men jag vet bäst själv vilken stil jag är & jag är min egen stil. kom och klaga och gör allt värre? visar bara hur patetisk man kan bli.
säg att jag gör allt till kaos, men jag försvinner inte för en sånn typ som du.
allt gick bra,allt flöt på,allt kändes bra,allt va helt enkelt bäst
då var då, men nu är nu. Nuet suger..
men jag ska Låtsas va glad, så ingen blir sur på mig..okej nöjda?
ska sluta skriva, för det finns fan ingen jävel som kommer lyssna
a hoppas iaf att ni fattar ngngång!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0