sviiiiider från topp till tå

svider som fan på magen! men jag får lida, kommer ju bli brun till sist :)
sitter vid fb och snackar med wierd folk & lovisa AHAHAH
Jag: do you like to fuck ?
Sebastian: MEEE LIIIKE!
ae han e like små sjuk , men han gör mig glad! :D
lite småkul, ni kan tycka det är äckligt, men det är naturligt ;)
men iaf kom typ in nyss & ja det är lite problem! jag kan inte använda bh :( det svider så fort jag sätter på mig det! och min plattång har fuckkkaaaat ur! så om inte pappa köper en ny åt mig så får vi väll se vad jag gör :)
imorrn kmr  det bli as varmt så ska passa på att bada i poolen, kommer ju hem imorrn :) vart skönt att va i bbg
men ändå jobbigt :( men iaf inte tänka på det! robban ska snart ha datan med, så kan inte blogga så långt

MEN helgen vart ju ändå bra, pratade förut med älsklingen & så . skönt att göra det
folk kan säga så mycket , ''han är så ful'' men vet ni? jag går inte på utseénde & ifall jag skulle gjort det
skulle han va riktigt snygg, alla har inte likadan smak .. så äre bara! jag älskar han för den han e
inte för någon han ska va, jag är mig själv & säger bara vad jag tycker, puss på er söta läsare!
ÄLSKAR ER ALLIHOPA & DEJ MED LINNEA BEUN



Saknar det!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

älskar dig oxå<333

2011-06-06 @ 22:17:52
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0