ska glömma allt som hände !

-Att en hel jävla stad kan snacka så mycket.

A är jävligt pissed off, folk lägger sig i varenda detalj i livet? lägg av säger jag bara , jag vet bäst SJÄLV !
men ska fan ta tag i mitt liv nu, ska ta bort dom falska & välkomna dom äkta..
aa iaf ska träffa Ida någongång i veckan, det var längesen nu !
och någongång i juli blir det att dra iväg te örebro och träffa älskling
min dag idag har varit underbar, fått vara själv
men fick höra sanningen & fick skit på mig IGEN .
ska fan ta o glömma er nu, ska va med dom äkta, som verkligen är ÄKTA
men aja, ta inte illa upp. för jag vet vilka det handlar om & dom läser inte ens min blogg
så aja. hejdå.






jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0