shooo älskling ;*

Heeeeeeeej ;)

just nu sitter man och kollar på film! haha det enda man kan göra när man är sådär sjuk ? eller vad? haha ne
men har städat mitt rum och fixat sminkbordet, fan det är kaos snart .. men imorrn är det midsommarafton! skulle igentligen åkt te bbg idag men det blir imorrn istället för min pappa mår klart inte bra? hm.. men iaf vi ska va där vid 10 & då antar jag att jag måste gå upp tidigt? ifft snackar dom om..

önskar mig en sånhär i vit i födelsedagspresent ! :DDD skit snygg elr hur ?


o så här ser man ut just nu, osminkad & sliten.. ;/


IGGAAAAA

min fina kudde (a)

okej duckface, fett ful är jag :) men ni får leva med det!

puss på er !


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0