ny header!

Som ni ser har jag gjort en ny header, jag blir lätt trött på mina headers..kanske för att jag glor på dom 24/7 älskar alla headers jag haft & denna med! hoppas ni tycker den e snygg :) för jag tycker det! ska snart lägga mig i sängen & den här gången ska jag lägga mig runt kanske 2 o inte 5 ! men det konstigaste är att jag inte vart ett skit trött..bara pigg? ;oo
måste in i duschen med kom jag på nu! :o hahah oj!
mitt hår måste tvättas av & min kropp..har inte vart så jävla glad idag..eller iaf nu på kvällen..så respektlöst & falskt..
OCH NI SOM KALLAR MIG FJORTIS KAN LÄGGA AV, JAG HAR INTE DET BETEÉNDET ELLER ÅLDERN, FINE IFALL JAG HAR SMINK? DET ÄR MITT FACE & JAG LÄGGER PÅ VADFAN JAG VILL DÄR, OCH DIN ÅSIKT BEHÖVER INTE JAG HÖRA, JAG VILL BARA HÖRA MIN EGNA, SLUTA KALLA MIG FJORTIS, FÖR NI TJÄNAR INGET PÅ DET !
nog om de ska gå & duscha nu :) ha det bra & jag mobilbloggar igen ifall jag aa är uppe sent! aha jag får inte .. så äre bara :)
lite smått jag köpte idag :)
snyggt !
ngt som skyddar från varm nått :) man använder iaf det när man plattar håret!
och ansiktmask & godis som smakar plast :)
och hitta en gammal bild på mig på datan, jag lovar o svär att den e gammal!



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

HAHAHAHA det där godiset asså :') söt bild :* <333333

2011-06-29 @ 13:00:08
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom kan säga vad som krävs för att du ska må dåligt. Jag vet ord tar fan mer en ord. Men kom ihåg att du ska leva med dej själv hela livet och det e du som ska älska dej själv för om du inte lär dej det o bara tar andras skit så blir det inte bra. Våga tro på att du e stark att du vågar visa hur du känner. Jag tror på dej gör det du med. Även om det käns jobbigt hör av dej så kan vi prata om det kram

2011-07-04 @ 11:46:51

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0