du är inte bättre än alla andra personer i världen, du är lika värd som alla andra

Shit igentligen fattar nte jag att jag lägger ut en bild på mig osminkad? hade aldrig , ALDRIG kunnat göra det förut,,men jag erkänner själv att jag använde jävligt mke smink förut, okej jag vet.. men nuförtiden kallar dom mig fortfarande fjortis? jag har bara mousse & puder i facet & själv tkr inte jag det är mke? ett lager & sen puder på..aja tro vad ni vill, men jag har inte mke smink på mig! men iaf är skit nöjd med diva tröjan, det är inte så att jag ska använda den dagligen , ska mest sova i den ochså, hehe! men nu vet ni min riktiga sida, eller aså ni har sett mig osminkad .. fint va? knappats...men iaf ska nog lägga mig nu..ska gå upp runt kanske halv 9 imorrn, eller ska jag säga idag? den är typ 1 .. men iaf hoppas ni får en bra midsommar, ska inte blogga så mke imorrn , så ni får nöja er med dom inläggen jag lagt upp hehe puss!



dom skadorna som bildar brann den kan släckas
jag mår inte bra , jag är inte ens okej
du bara gick din väg och många dagar blev svarta
glädjen har försvunnit och tiden har stannat
varför regnar det bara , varför kommer inte solen?
folk lär tröttna på mina texter som snackar ut
- så många gånger jag gråtit mig till dagsljus, så många gånger jag pratat med gud


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Clara

Hejsan ! Rösta jättegärna på min klänning och få en gratislänk ! :)

http://bananatoe.devote.se



Kram !

2011-06-24 @ 10:39:08
URL: http://bananatoe.devote.se
Postat av: maryam <3



jessica jag finns alltid bästavän!24 / 7! du kan berätta allt för mig, lovar att inte säga t nån! +

asså jag hatar såna personer som alltid ska trycka ner folk och alltid tro att de är bäst , vrf ska man alltid kommentera folks utseende ? MAN FÖDDES SÅ HÄR DET ÄR INGET MAN KAN GÖRA NÅGOT ÅT,

du är ingen fjortis bara för att du har smink. och bara för att du hade mkt smink förut betyder det inte att du har mkt nu ! vad är det folk inte fattar JESSICA ÄR INGEN FJORTIS !

varje gång jag har smink är det alltid folk som kommenterar hur jag ser ut. jag är fett trött på sånt. jessica säg t mig vem det är som retar dig nästa gång babe.

/ MARYAM ABDIRASHID :)

2011-06-24 @ 11:56:32

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0