dom senaste dagarna..

så har jag faktiskt varit Ganska OSMINKAD! förr så kunde jag inte lämna huset innan jag hade smink, men nu åker jag till och med till stan utan SMINK?! aså förr är det katastrof för mig, men nu är det nt det? och jag blir fucked up på alla bilder som tas nuförtiden för jag inte har nått smink, men soo what tänker jag? leva livet är nått man ska, inte slösa bort :)
dom får ta mig för den jag är eller STIICK :) tihih okej lite för hård men det är så jäävla mycket skönare utan smink :)
amen dom som gillade min lilla historian om Mitt smink så Läs eller skit it :) haha!
men iaf här får ni lite bilder , puss på er annars!
idag, blekfis :)
i måndags, knappt mke smink
idag <3
ja såhär ser man ut osminkad och galen :) sexigt värre..
oroa er inte, jessica håller på att skaffa bränna (a)
ja såhär såg min dag ut, Rolig var den! hot hot hot <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

6iga jessica<3333333! (:

2011-06-01 @ 21:13:52

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0