det här är jag , ta det eller stick

Som sagt idag var jag på vattenkrigsfestivalen med salle,farre,linnea och diba! skit kul, alla kasta vatten på mig & fick världens största hink med vatten i huvudet, jäättteeekul! nej men det var fan kul:) tur att man hann hem innan det börja åska och skit! ska snart krypa ner i sängen och dampa sönder på min fjällning & ni som läser min blogg & hatar mig, varför läser ni då min blogg? aj men jag vill inte ha skit kommentarer så dom kan stiiiicka! men iaf träffa omta,eman,gresa,elon,tarik,ylber och massa mer personer där ! men det var riktigt kul, träffa chrille & rodney med :D (y) snackade lite med jessica med :) aså inte jag, utan hon från bb! imorrn blir det att va med lea , det blir väll chill, OCH ni som säger att jag är skit röd på magen, JA det är rätt, för jag somnade liksom typ när jag sola? så inte så konstigt att det ser ut så, SLUTA klaga tack? :) låt mig va glad & fin för en gångs skull!
men iaf nu ska jag krypa ner i sängen som sagt, så puss på er!
Jag: kan man skydda sej från blixten med luva på?
Linnea: AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAH
-
Linnea: det är slut
Jag: REDAN ?HAR DU REDAN SLUTAT SKOLAN?
Linnea: ne gissa
Jag: du har slutat skolan?!?!
'AHAHAH <3


fick inte en så bra bild.. :(

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anna Wahlström

Finaste headern :)<3

2011-06-08 @ 19:43:42
URL: http://annajwahlstrom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahahahahh x) <333



fett fin header :* vem har gjort den ? ♥

2011-06-09 @ 19:19:15
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: manda

hihihi jag som gjorde headern:dddd

2011-06-11 @ 02:07:19
URL: http://mandaskywalker.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0