dålig uppdatering yao

a förlåt för det, men har varit jävligt upptagen med annat
lixom kommer ju inte va sånn jävla uppdatering på sommarlovet, men ska försöka för mina söta läsare <3
men det kanske blir mycket idag & kanske imorrn, det är så att jag gått och blivit sjuk...eller asså hostar som ett as
& är jävligt snorig , kanske feber? men tur att jag kan äta nu..förr kunde jag inte äta ett skit & gick runt o va hungrig!
ajashashenabajs. har glott på massa film & ja massa skit..det man brukar göra när man e sjuk!
jag är skyldig er ett långt inlägg,,men vafan ska jag snacka om? haha..
imorrn ifall ATT jag är frisk & mina föräldrar e, så kommer lea hit så KANSKE vi åker te bbg & sen på lördag morgon så ska vi te diva kollo, vi mst typ gå upp as tidigt för typ vid 10 tror jag ska vi va ngnstans? haha seeeeeeeeeeeeg.
men ifall inte jag får sova i samma stuga som LINNEA då jääävlar, då dödar jag dom ! :D
men iaf vet inte vad jag gaggar om just nu..så tjaao!

saknar dej! :*

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: johannna

awww, saknar dig jessica! ses i sommar? :*

2011-06-17 @ 00:59:26

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0