dålig uppdatering .. i know :)

Förlåt för jag inte bloggat men har varken pallat att sitta vid datan eller så har jag umgåtts med vänner!
men ska berätta om dom senaste dagarna , alltså om kollot och igår .. det är det enda jag kommer ihåg :)

Söndag: vakna runt kanske halv 8 men sov till 8 .. tihihi :) direkt så gick jag upp och platta håret, sket i sminket ..
så gick alltså osminkad :) sen så tog jag på mig mina kläder & packa ner lite till saker.. sen kom lea och plinga på och var typ skit irriterad på mig, föör  jag hade blivit sen IGEN..eller aså jag kommer alltid försent :) men iaf sen satt vi på bussen & snacka lite med julia & dom andra. sen när vi va framme fick vi våra stugor & vi fick dela med johanna & alexandra..men vi satt och snacka i stugorna och sen gick vi upp & gjorde massa saker, lärde oss namn o skit.
men mest utav den dagen var vi i stugan, för det ösregna! skitväder..a iaf sen gick alla la sig tidigt men inte jaaaaaag!

måndag:
jag vet inte så mycket om den här dagen. men igårkväll så bytte vi stuga tror jag ? och jag tror vi åkte linbana då? det var ju ganska läskigt..men kul! :D haha.

tisdag:
aså har typ minnesförlust men lea vet mycket så kan kopiera därifrån :)

onsdag: gick upp vid 11, åkte hem från kollot på kvällen i tisdags . ... men iaf sov lite utav den dagen, var helt jävla utsliten sen kom shabbe,maryam och fatema till mig, var tvungen att städa sen så sminka jag mig & platta håret, vi stack till en fotbollsmatch o så :) sen gick fatema hem & jag och shabbe satt o snacka så :)

jag och lea ute på bryggan o lite så för vi vägra sova vid 12 vi gick till någon husvagncamping och hitta en gb glass gubbe vi döpte honom till Glace eftersom det står glace på den vi baxa den, sprang runt med den och asgarva!

men det kommer klart bilder på han när jag sitter vid datan  i mammas och pappas rum, alltså aldrig :) nej men ska till bbg idag så aa hejdå på er!




i miss that


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0