Dagen spenderas med ida tancred♥

Vakna runt kanske 10-11, gick och la mig runt 1 igår för hela mitt huvud snurra, skulle ställa upp mig men ramla , kunde inte stå på mina egna ben.. :( fett wierd igentligen..men iaf gick och och satte mig vid tv, jag dooog det var skit  varmt! jag låg med täcke och allt xd men shitsame, bestämde att träffa ida & hon kom runt kanske 3-halv 4 . jag fixa mig innan & sånna saker sen när hon kom gick vi in till mig & snacka mest, sen gick vi ner te kosiken och köpte energidryck, yummi! hahah vi garva åt namnet på den..dark dog! ahhaha vilken humor man har ;) så satt vi oss vid några bänkar och garva åt allt & alla xD kom några killar som ville styla lite framför oss ;ooo hahaha! men senare så stack vi till kina gungan där träffa man dragana,rocke,diba & några fucked up killar :) eller iaf ngra jag hatar XDD försökte få tag på kemal med men han svarar ju inte :( babbyy! ♥ vi snacka mest jag o ida, vi hade ju inte träffats så mycket innan ;// men iaf sen så följde jag henne till busshållsplatsen & där åkte hon ;/ när jag var påväg hem mötte jag maryam på vägen så snackade lite med henne :) sen när man kom hem så satte man sig vid datan direkt, haha! :D (y) har bestämt att ha filmkväll med lollo,linnea & sebbe och ngra två killar till, vneh vilka dom är xd men iaf ska ju bli kul! men nu ska jag fortsätta fixa lite .. sen drar jag och kollar film ! puss på er !
har tyvärr inga bilder ..
längesen nu sötnos ♥

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Johanna

ååååhh, saknar dig Jessica! alldeles förlänge sen vi sågs assa! Älskar dig :* <33

2011-06-28 @ 11:19:02
URL: http://BJ0RK3TUN.soclog.se

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0