Bilder från kollot & lite från helgen!

Jag har ju fan glömt lägga upp bilderna! aop nu kommer dom !
vi åkte typ linbana, första banan var jag nära på att gråta! :O
man kanske inte ser hur långt upp vi var , men 20 meter över marken & jag var så jävla rädd!
Glassgubben vi tog,  GLAAAACE! :D
Fett cool klubba (a)
våran stuga :D (y)
från helgen :)
blä stavas det!
fuck you.
jadu ... xD
aboow fett stor glass :D '
har int ens börjat äta på mitt godis ;/
igga mig :) men även fast det här bara är en bild, kmr jag minnas vad som hände precis då jag tog bilden XD
AHAHAHAHAHAHA!
men iaf har inga fler bilder så HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0