bilder från festen & andra från veckan!

gulligullanhoho
dom va bra ;D (y) men alla är så fega dom vågade inte dansa -.-
vadå röd? snackar ni om? okej man kanske inte ser så bra där, men håll käften med erat att jag är röd, för jag är BRUN!
tihihi !
från diva :D
;*
polis polis potatisgris, jag är ju jätteseriös också..jaja!
jag innan skolavslutningen (a)
Yummi!
haha ojoj..
jag vid kyrkan :) thihi
carlito! <3
;*
igga fettot!
haha jag,farre dansa med han!  dom andra stog typ bakom oss och dansa
feett rolig va han och så! tror fatema filma oss :)
carlito <3
kommer fler bilder :)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

ahahh ja, jag filma allt,<333! (:

2011-06-16 @ 19:40:04
Postat av: Linnéa

jag dansa ju oxå med er och den rapparen.. .

2011-06-16 @ 19:48:31
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0