Alla vill till himlen men få vill dö

hej alla söta läsare
sitter i vardagsrummet med laptopen, har tagit lite cambilder på min nya tröja, ny eller ny . hitta den i garderoben & den var helt oanvänd, ganska löjligt att köpa tröjan när jag ändå aldrig använde den :) men jaja sånn är jag! ska inte tråka ut er med sånt skit :)imorrn kanske det blir diva kollot för mig..vet inte än? linnea skulle följt med hem te mig men det gick inte för hon vart typ sjuk eller nå. så aa hoppas hon kan komma imorrn? .. men nu ska jag checka vidare på datan & ha det gött, puss på er!


ja ... man försöte göra sig fin men det gick inte så bra & tröjan är designad att man ska se lite av bhn så klaga inte !
o jag har bara på mig mascara så jag ser ju lite fucked up ut :) ingen foundation eller nå..


tröjan :) igga min fettomage & NEJ JAG HAR EJ PUSH UP BH !

det står crazy days wild nights

älskar tröjan!

har den instoppad i shortsen, det blev fan snyggt :) dagens outfit med!

puss på er

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: ALVA

ahah, asso grejen är att du inte ens är fet. så sluta säga det, shit kolla ba hur jävla smal du är!

2011-06-18 @ 22:08:08
URL: http://aaalvajardemyr.blogg.se/
Postat av: mandaaaaa!

håller med personen ovanför! ^ <3

2011-06-20 @ 05:31:14
URL: http://mandaskywalker.blogg.se/
Postat av: Zacke

Riktigt snyggt ;)

2011-06-21 @ 21:55:07

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0