Whatcha got

Shenare bloggeN
jag vet att jag inte bloggat så mycket, men har inte pallat & velat
men iaf nu bloggar jag ju & jag kmr lägga upp lite bilder från dom senaste dagarna!
idag har det inte hänt så mycket,jag har mest legat och segat
för pissväder, inte kul att va ute då?! nejnej, ska börja packa snart
kommer va borta i 3 jävla veckor..kmr inte träffa mina vänner :(
men iaf nu ska jag kolla på film & dricka mina 2 rasta star , yummi!
puss på rumpan


ni vet när jag bubbelbada? tihhihihiihihihi!

jag la i massa tvål-bomber? hahah iaf så typ blev det översvämning av bubbel!! :D:D kuuuul!!

jag idag, haha fulo

dagens outfit typ ! :O

aa jag är beronede av energidryck..

hade lite tråkigt..hahah

tihyihi

lever i min egna värld? o.O

BRUN BABY

hade tråkigt..


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

söt !

2011-07-15 @ 20:14:53
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0