utanför östergötland!

känns så skönt att komma bort från allt, här slipper jag problemen och har kul!
är i falkenberg just nu & eftersom jag har data nu, kommer jag uppdatera mycket bättre sen förra sommarn"
heeh ja! kommer ju inte uppdatera 24/7, för det kmr va riktigt varmt här! så nu blir det att jobba bränna,bada i havet,hänga med folket & ha kul! sen blir det ju göteborg, skööj! ska shoppa loss där (a)
men asså jag är sjukt rädd för krabbor..det finns sånna i havet! :((((((((( fetttttooo läskigt ju??""?"?"?"???!?!?!?!?
men iaf ska snart ligga och chilla och kanske läsa en bok...tihihih :$ men här kmr lite bilder på mig som jag fått in i den här jääädra laptopen, drf kom det upp massa bilder :) hehe pjuss















jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0