Tog nyss ett bad!

bada nyss ! inte ute utan i vår jacuzzi :) tog skit mycket sånhär bubbel och det vart så fuuucking mycket att det åkte ur massa, så var tvungen att torka upp allting :( ja iaf nog om de, idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit vid tv,pratat mycket med mamma & badat & nu sitter man vid datan ;) imorrn blire nog att hjälpa mamma o pappa med husvagnen, för vi åker på måndag i 3 jävla veckor :D :D slipper lkpg då..inte dumt talat, men känns skönt att åka iväg
men iaf nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , så pjuss
Du skapar bara problem, så försvinn!


mobba mig inte för hur jag såg ut förr.. LITEN SKIT DETDÄR!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0