Tider jag vill tillbaks till

En underbar kväll med brudarna <3
Ja..man vet aldrig vad som händer när jessica är i farten :)
på taket med lea ♥
en dag som igentligen skulle vara filmdag, men vart en annan dag :) en underbar dag med brudarna ♥
alla har ju haft sina fjortisperioder? ja såhär såg jag ut när jag va fjortis :) fint ? nepp
oj :oo
jag skrattar än åt bilden, ser ut som jag ska skita & helt seriöst, vet inte vad jag höll på med!
jag älskar leas kamera ! haha :)
hahaahah! :D
smeex!
igga mitt ansikte, jag var ganska flum då :)
jadu :)
då mitt hår blev brunt :)
jag och leas stunder på bussen, ahah!
stunderna på stan med!
tiderna i skolan, även fast jag hatade nästan alla lärare, eller jag gillade dom inte, längtar jag tebax ♥
bio med 5-6orna <3
och diva kvällarna !
men mer orkar jag inte ladda upp, men allting är saknat.!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

saknar de mä asså :) fan vilken dålig sommar det blev :( det skulle ju vara väärldens bästa sommaar i år, jävla skit :/ <33333333

2011-07-10 @ 16:48:32
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0