sol,sol,sol och SOOOL! (L)

asså jag undrar hur vädret är i linköping, eller ska jag säga ÖSTERGÖTLAND ? haha nej men här är det som varmast, sol  baaaarre sol :) göttigöttans dööööööööeh! men asså det finns typ hundra söta killar här ju, AAAAAAAAAAAAAAAH . oj förlåt för DAMPET ! men jag träffade en kille igår när jag skulle på toan, aså jag dog
han var så snygg ?!??!!?! han bah hej, är du ny här eller? jag stog där som ett fån osminkad & uppsatt fullt hår och bah aa det är jag . så vi snacka och sånt där ! sen skulle han åka iväg te stan så jag fick en puss av han, guuuud vilken söt kille. iaf sen gick jag ju på toan och sånt skit.., idag vakna jag upp, mamma mådde piss. vi skulle igentligen åka te ullared men det blev inte så, för mamma är ju aa... så vi åker dit imorrn, måste ju hitta en ny plattong asså, den jag har nu är BLÄÄÄÄÄ! nu vet ni :) men jag hoppas alla ni som läser min blogg tycker om DEEEEN! för jag gillar den (a) hahahah sjukt ... men iaf jag har Blivit BRUUUUUUUUN aså gud vad glad jag är, jag är fuuucking brun ?!?!?! får färg här men inte i fitt linköping? stuffs. men iaf känns som jag bara blabblabar, hahahahahahahaahahhahahahahaha fett bra ord ju! :OO men ska inte tråka ut er..AHHAHAHAH hejdå 



saknar dej stumpan♥
PUSS PÅ RUMPAN! <3 


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0