sexi boy , sexi boy

Chenare bloggeN

sitter i vagnen nu & checkar runt på fb & så, åt ju nyss!
imorrn på ullared ska jag försöka få tag på plattong,smink,tjocktröja,leggings,jeans,jacka? och mycket mer
för Min skinnjacka är ju fan borta..någon har tagit den ! :s fattiglapp som gjort de
men idag har det inte hänt så  mycket mer än att jag har vart ute i solen och solat & så har jag suttit vid datan
men jag tänkte lägga upp lite bilder på mig, som jag tog nyss


no makeup, bara mascara!

yeeah..-

Fucked up..

bruden är INTe snygg

chachaaa

i always remember you

passar jag i brunt ?



PUSS PÅ RUMPAN


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

men jessica sluta säg du är ful, du är inte det. du trycker bara ner dig själv, ingen annan tkr du är ful, bara du själv. du är jättefin, och håret blev jättebra :) ! <33

2011-07-21 @ 00:23:10
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0