så varför lyssna du nu ? och varför lyssnade du klart.

tja alla sötnosar där ute !

just nu chillar man i vagnen, som jag sa att jag skulle göra !
ska nog bada sen , när jennifer kommer !
just nu är hon i kalsborg tror jag :p hehe!
på tisdag kmr jag hem tror jag :) hoppas jag iaf..
jag har ju haft tur iaf, sol varenda dag jag varit här ! känske nått litet regn någon liten gång
men det gjorde ingen skada för mig :)
men ska ut i det fina värdret nu !


HAHAAHAHAH! <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: linnéa ;*

HAH mitt namn är störst :D (y) §§

2011-07-30 @ 16:52:58
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skulle du till Örebro? :) När isf? Du kan väl svara i ett inlägg eller slänga iväg ett sms? :) ;**

2011-07-30 @ 20:54:56
URL: http://BJ0RK3TUN.soclog.se
Postat av: Anonym

Vad gör mitt namn där? :S

2011-07-30 @ 23:36:52

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0