Mitt namn är kilometer ditt namn är millimeter !

idag har man badat skönt ! hehe nej men faktiskt jätteskönt att bada ju, hoppa från hopptornet & nästan lärt mig dyka faktiskt ! fast jag är grymt rädd för att dyka, vet faktiskt inte varför :) men nu vet ni nått mer om mig !
och så typ lärde jag mig stå på händer i vattnet ! haha ni behöver inte bry er azz! men iaf jag har skaffat en bränna måste jag säga ! så skönt att inte va samma jävla blekfis, men man blir mest bränd i kusten så det var jue bra att jag var där :) imorrn så blire att chilla i vagnen , för min jävla MENSVÄRK tar kål på mig.. ah nu vet ni..
haha :) men aså jag har största hemlängtan ! vill hem till min lilla tjockis ! min älskade tjorven jue :( har inte sett henne på 3 jävla veckor ju ! :''( trore iaf .. haha:) och jag vill träffa alla underbara där hemma ! men dom har inte verkat sakna mig :/ men shit same , ska ta ett glas cola nu & kolla på ngn bra film ;)


Min lilla älskling, jag kommer hem snart :(

och så saknar jag även mina fina vänner ♥


2 världar - den bortglömda sonen (L)

kniven i hjärtat - rumpish tuttish (L)

Kniven i hjärtat - mannen i blå (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0