Jag vet att jag e så Jävla sexig Asså:) si...

dsc01587 (MMS)

Jag vet att jag e så Jävla sexig Asså:) sitter i bilen Påväg te ica, vi ska köpa lite grejer sen åker vi hem och jag tänker kolla på filmen jag köpte ''guds tre flickor'' omg jag har sett en liftare!! Haha har aldrig sett det i mitt hela liv..men iaf nog om det, och bilden är ful för jag orkade inte fixa mig, därför ser jag ut som jag gör, men nu ska jag kila , puss på rumpan!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: loveyourhair <3

Hej!

Tkr du har jättefint hår!! :) <3

Kan nt du visa hur du stylar ditt hår ?? Skulle vara jättekul att se!

Älskar din blogg!!! $

2011-07-22 @ 00:02:36

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0