Ja igga mitt ansikte! Men Jojos ansikte är...

dsc01435 (MMS)

Ja igga mitt ansikte! Men Jojos ansikte är sött:) ja Asså laptopen är ju fucking cpad..så gör ett inlägg såhär om vad som hänt idag! Vakna runt 8, gick upp och fixa mig, sen packa ner lite mer .. Sen åkte vi! Inte så jättekul men ändå, sen när vi va framme så handla vi sen åkte vi te mc och käka sen så stack jag och robert te stranden, fett fint, har bilder på det så kmr säkert visa någon gång! Jag kan inte skriva ett långt inlägg för det här är ett mms .. Men iallafall, mobilbloggar imorrn, puss på rumpan:-*


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Johanna (h

Vad äre nu för äckel bild du hittat på mig nu? Du som är söt Jessica (k)

2011-07-19 @ 23:33:48

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0