Inlägg för Linnea BEEEUN <3

Hej alla sötsaker! ¨
Linnea ville att jag skulle blogga, eller jag skulle faktiskt blogga!
mest utav dagen har jag suttit vid datan & raderat massa jävla bilder på datan på BARA MIG
så störande :o kanske 600 bilder eller nå ? bara på mig ? :o skämtaru med mig azz
men jag är faktiskt snart klar! så datan är faktiskt snabbare!
måste ha minne med nya bilder ohså :)
och förut kom matte & hans tjej hit och fikade och lite sånt,
imorrn kommer söta lea hit klockan 12, OCH JAG ÄR HELT FINNFRI I FACET
OMG är så glad :( :D men iaf kommer ju ha sjukt kul imorrn :)
lea kommer ju hit så aa! snacka med mosh mosh förut , haha :D <3
men igentligen så vet jag inte vad jag ska skriva? ska snart hoppa in i duschen!
måste duscha håret ochså :(
det är nog det jobbigaste jag vet :oo men iaf har inget mer att skriva så hejdå fjärt plutt liten hejdå! :D
PUSS

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0