Idag SKA VI SPELA INNEBANDYYYYYYYYY

hahahah fail , robert och jag sitter och säger ''IDAG SKA VI SPELA INNEBANDDYY'' för vi kollar på hipphipp nått :oo hahahahah pissar på mig ! sjukt bra jue ;) aså kan alla sluta skicka sms eller så ? jag har fan fått 100 stycken :((((( men iaf nog om det .. åt nyss ! skit mätt är jag :(( iaf imorrn blire chilla igen ..
vill bara hem te linköping .. fyfan assåååå  !
men ni får en bild från senare så hör jag av mig senare , hahaha min mamma skrek på mig förut och bah ''JESSSSIIICAAA HJÄLP,JAG SITTER FAST'' jag bah ''AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA'' står och asgarvar & mamma får panik :) guuud vilken snäll dotter hon har!


mamma såg att jag va sugen , så hon gav mig ! thank you mammiiii

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0