hej syster, hoppas du blir frisk snart!

Det kanske inte märks , men tänker på dej hela tiden syster
hur du mår, hur det är , vad du gör & massa annat!
för jag skulle helst vilja spendera mitt sommarlov med dej :) för de skulle vara underbart
men du har fått körtelfeber & öroninflammation (dåligt stavat)
men jag bryr mig, om den flickan
och hon heter Linnea beun, jag älskar dig & hoppas du blir frisk snabbt

puss på dej

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Linnéa

aw ! tack jessica, du gjorde min dag, jag trodde det inte var en enda jävel som brydde sig först, men jag vet att du gör det och jag är så jävla ledsen att det blev såhär, liksom tänk så många planer vi hade? :( vi hade ju planerat hela fking sommarlovet och så blev jag as sjuk :( hela sommaren är förstörd för mig.. saknar dig sjukt mke, vi ses om ungefär en månad typ ? tror jag är frisk i början av augusti, älskar dig <33333

2011-07-01 @ 15:34:34
URL: http://linneabeun.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0