har vinden i mitt hår , springer fram så fort det går!

ska berätta lite om gårdagen

vakna runt kanske halv 11 & gjorde det vanliga, frulle & tv osåvidare..
sen så bestämde jag ju med jojo & hon kom runt 2 så vi gick ner till koisken & köpte energidryck, awsum!
sen gick vi ner te kinagungan & där var moa o becka :D så vi va med dom med resten av dagen
sen kom ju några killar , så vi snacka med dom lite oså, sen skulle moa äta & då börjde det åska och skit ,
sen var vi på massa ställen , men nu fick ni veta lite om gårdagen, orkar inte berätta mer xd
men iaf puss på er!





När ingen trodde på mig, hade jag fart på benen
igår hade jag bara orden på pappret
idag har jag solen i nacken
igår sökte jag efter solen på natten
idag har jag ljus och tror på nått vackert
för jag har vinden i mitt hår och tänker springa tills vinter blir till vår


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0