Hänt mycket sen sist :)

ja tja på er!

jag vet att jag inte bloggat så mycket sen sist , men det är för jag fick dataförbud & mobilförbud & utegångsförbud
för jag kom nämligen försent på min egna födelsedag, skulle varit hemma halv 10 men kom hem runt 12 :)
jag vet att jag är JÄÄVLIGT smart! men annars vart min födelsedag lyckad, av maryam fick jag Jättefina örhängen & av fatema fick jag en rosa tröja & rasta star! yummi:)
och av min familj fick jag två vita tröjor, en är magtröja & en annan ett jättefint linne!
och så fick jag två andra linnen ljusrosa & svart, det vanliga! sen en tunika i svart, sjukt fin är den! hade på mej den på min födelsedag :) jag lovar att ta kort på allting när jag är hemma :) men just nu är jag i borensberg!
och så fick jag ngn bh ? :) jättefin är den med! & strumpbyxor :) och smink! hehe :) pengar får jag någongång i sommar när vi åker till göteborg & varberg och sånt :) omg såg en ankät om liseberg, atmosfeare ABOOWW kommer visa en cambild, ni kommer kissa på er:( iaf jag gjorde det nästan :) hahah nerå !
men iaf jag är ju skit höjd rädd så hur fan ska det gå med alla höga karuseller? har bara varit i gröna lund
var i liseberg när jag var kanske 5 år? så åkte bara kaninerna & hästarna då :) för jag våga inget annat..
jag tyckte gröna lund var bode läskig o rolig ? så aa sen spökhuset på liseberg...JAG DÖR! heppåppplopp
men iaf nu vet ni varför jag inte kunnat blogga eller helt enkelt sitta vid en data! men nu ska jag kolla på tv & vid facebook, SEEEYAAAA

Magtröjan! älskar den :)
dagens outfit också! ;D

gullig outfit? :)



fett snygg örhängen! fick dom av sturesson familjen ;)

:D


atmos feare :(


men iaf puss på er!


jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0