fyller år om 6 dagar!

Yes ! men jag vet fortfarande inte vem jag ska fira den med, absolute inte mina föräldrar! och inte själv heller ;)

jag är jävligt trött på en sak...som några redan vet vad det innebär, varje gång jag kommer till kina gungan får jag höra ord som ''fjoooooortis'' och ''gå raka vägen hem fjortis'' och som ''släpp ciggen'' när jag tar upp mobilen? fånigt eller vad? men säg inte till mig att jag inte ska bry mig, för det går inte för mig okej ? fatta att jag inte kan sluta bry mig, blir bara mer irriterad på att ni säger det när jag själv står och säger att nej jag kan inte sluta bry mig ? och faktiskt är det inte det jag irriterar mig på utan jag irriterar mig på folket som kallar mig fjortis & massa? jag tar åt mig som FAN ! så sluta bara gagga om det & acca mig för hur jag ser ut ? jag erkänner inte längre att jag har mycket smink, för fan heller att jag har det nu , ska jag stå och ropa ut allt i högtalare för ni ska fatta att FJORTIS är ett fucking BETEÉNDE! asså blir så trött på det ! får alltid skit för hur jag ser ut, aja men det här inlägget skulle faktiskt inte handla om Fjortis ochsåvidare..

nu fortsätter jag med det som FAKTISKT skulle skrivits i det här inlägget..


sitter och kollar på tv & checkar runt på facebook, ska åka till borensberg idag så det blir att packa ner kläder ochsåvidare. på onsdag fyller jag år (a''' :DDDDDDDDDDD men skitsamma, pallar inte skriva mer..vart för mycket med fjortisar, hahah! men iaf puss på er




jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0