DET ÅSKAR & BLIXTRAR! :'( föresten japaner är söta! :)

Satt och kollade på fotboll förut, typ japaner mot svenskar, hahahah så jävla söt japan!
omg så söta dom är :OO
men iaf sitter och skakar i husvagnen det blixtrar och varje gång det mullrar skakar hela husvagnen
och det regnar som FAN! mamma skit rädd ju...men johannes och william sa att dom skulle komma och hålla om mig :D (y) så söta pojkar!
men iaf jag har lite damp också för jag vill ha två tröjar från bikbok, jag är fan inte säker på ifall dom finns i affärerna och man kan itne beställa från nätet, KAAAAAOOS! :''''''''''''''''''''''''''(
jag är typ förälskad i dom tröjorna ... men iaf fyller år om 6 dagar , nu vet ni :) men iaf hejdå sötnosar

BLIXTRAR OCH DUNDER, MAGISKA UNDER



Vill tillbaks!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: maryam <3

du fyller år om 4 dagar den 6 juli ? <3<3

2011-07-02 @ 19:54:51

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0