babe, du är haffad !

sitter o chillar i sängen soooom vanliggt ! nej men piss camping vi är på , saknar min lilla bebiiis i falkenberg ♥
och det är inte topp-väder i göteborg heller..naaaaaaaepp! men imorrn skulle det bli sol & då blire liseberg !
haha jennifer ska försöka få upp mig i atmos fear.. hon kommer aldrig lyckas :) för när vi va i stan förut här i göteborg, så såg jag den på långt avstånd & hur snabbt den åkte ner ?!!!!!!!!!! aså hur pallar folket xd men iaf såg även massa uteliggare...blev tårögd när jag såg dom, fan synd om dom.. men jag hade inga pengar på mig heller :OO så aa..så satt en gubbe på en bänk & drack nått shiiit, jag bah ''man kan ju inte bara skita i dom'' så säger han ''man kan skita i allt om man vill det,man bestämmer själv'' jag bah vart fan kommer du ifrån ?!! men aså göteborgare är respektlösa, dom går in i mig & puttar undan mig ! asååå ift glennbajs. men iaf jag gick in i deras ''ikano'' eller va man säger, så gick det förbi några kkillar , pappa bah ''såg du hur dom kollade på dig?'' jag bah neeeeeeeee :O men dom glodde ju som fan .. typ :) haha ! vi satt även på mc där 3 killar sitter och stenglor på mig när jag äter -.- haha så jävla jobbigt :) sen när vi åkte hem åkte pappa,jag,mamma & robban te biltvätt medan sturefonarna åkte ngn annanstans ,  haha pappa bah ''nu börjar karuesellen'' och massa, aså för att vara biltvätt vare fan kul..haha mycket roligare i verkligheten ! men iaf nog om de , väntar på mat nu.. är skit hungrig ska snart byta om te myskläder & tvätta av mig sminket & sätta på lila ansiktmask med, haha ! :D  men ska inte tråka ut er, dom som vill läsa gör det, alla andra skiter it :)


aa typ just nu, säg inte att min bh syns , för jag vet de & modellen är så ! that´s life


puss på rumpan!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0