älskling , (L)

duschade nyss & åt. snart ska jag göra rent facet helt ;) men ville så gärna blogga !
fast jag inte har nått att blogga om..piiiiissed off
imorrn blire som sagt liseberg, skulle helst vilja gå med fatema & shervin igen..saknar det
och saknar alla där hemma, exakt alla !
det kommer komma bild på att jag åker atmos fear, ni ska få bevis FÖÖÖFAN!!
är inte tunnis som mín bror.. AHAHAH han vågar inte :)
men aså jag har också varit ledsen en stund idag.. men jag kommer aldrig mer, ALDRIG säga det mer på nätet
jag kommer bara gå över det själv, och säg inte emo te mig , bara för jag går igenom vissa perioder som är jobbiga , tonåren är jobbig för mig , drf så kämpar jag igenom det.. men nog om det
jag har haft det bra hela semestern, underbart wtf . förra sommaren vart det så lite uppdatering & bilder för jag var fucked up i huvudet  dåååå azz,






jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

hahaaha saknardet oxå!<3333 ! (:

2011-07-26 @ 14:02:22

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0