alla dessa namn gör mig crazy,

sitter vid laptopen igen med en ansiktsmask! kom hem från liseberg för typ någon halvtimme sen tror jag , då åt man cheeseburgare sen satte man på datan & åt godis, niiice ! haha faktiskt så..åkte jag aldrig atmos fear för det var största jävla kön & massa shiiit, åkte upp skjutet och jag var nära på att kissa på mig! :o okej jag blunda typ hela tiden.. hehe ;) men mest tyckte jag om spinrock! typ som extreme, fast extreme är bättre ! hehe ;)))

fast blev lite besviken..trodde det skulle vara skit många karuseller, o för mig är gröna lund mycket, myyyycket bättre ! men nog om de, ska strax stänga ner datan, är skit trött , åkte typ allt utan atmos fear, för det var så mhycket kö som ni vet..annars skulle jag åkt det! men iaf imorrn om det är sol blire beeeach annars chillar jag , boring i gbg föööfan.. ne men aa


förut typ..nu har jag ju tatt bort ansiktkrämen, haha nice att vara röd i fejjan
nej men ni behöver ju inte mobbas? för jag är inte clean osminkad

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: linnéa

ah förutom att liseberg är nästan dubbelt så stort och har fler karuseller, attraktioner, bergodalbanar elr va fan man kallar det

2011-07-27 @ 00:48:53

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0