vilken natt..

shit jag vakna mitt upp på natten och hade svin ont i natten, trodde jag skulle spy eller något? men det var det inte. vneh varför , sen vakna man klockan 4 igen och det gör svin ont igen, sen vaknar man halv 7 och det eh lite ont! sen drömde man om att det gick runt en gubbe runt i mitt hus :S och jag var typ ensam hemma, sen var jag i limmernäs och så gick vi ner till våran stuga, det fanns en vägg för det fanns tydligen 2 rum? så stack det ut två fötter så kolla jag in och där satt ronja! XD hahahahahahahahhahhahaha sorry ronja, men asså det var så jävla kul att se det...thihi men aja nu ska jag sätta på mig kläder :D hejdååååååååå

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0