varför ska världen vara så?

Blir så jävla trött på sånt här! min kompis dog pågrund av det också!
duger man inte till, är man ful, är man fet,är man inte normal eller något annat fel
så blir man mobbad och dom fina söta tjejerna , vissa av dom kan inte va vän med en sånn?!
asså blir så jävla irriterad på det, jag duger inte till nej men det ger mig inte bättre självförtroende för ni skickar ut mig från ert liv?! ibland borde världen bara tänka om, tänk dom som e så? hur fan känner dom? jo dom känner sorg!
så försvann min underbara barndomsvän linnea och jag vill inte att det händer igen, men ngn annan betydelsefull person eller ngn annan, det är så sorligt så det inte är sant?!
förlåt men var tvungen att skriva av mig

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: kaajsi ;

kommentarerna häääääär ! (:

2011-02-12 @ 23:55:27
Postat av: Kajsii ;*

sv : visste nt ens att du läste min blogg? :)

aja, saknar dej grymt mke gumman ;* <33333333333333

2011-02-12 @ 23:56:31
URL: http://kajjsamatiilda.blogg.se/
Postat av: fatema

du e en underbar vän jessica

jag kan berätta allt för dej gumman

älskar dej babie! (:

2011-02-13 @ 11:57:10

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0