torsdag typ

vakna runt halv 7 igen men klart sov man över igen :D typ till kvart i 7 elr ngt ;p (y)
måste ju hinna med allt på morgonen därför går jag upp tidigt!
men shit same platta håret,sminka mig & käka frulle och tog på mig kläder sen drog man te skolan ;p
först hade vi svengelska och klart har vi prov nästa torsdag -.-' kommer dö! har skit mke läxor =(
har prov imorrn med men har ju fan inte pappret jag ska öva på? -.-' lyckat då!
får väll söka här på datan elr ngt :O hahahahaha äkta blondin tänker alla säkert..men alla som kallar mig blondin
det är kul att vara blondin :D hihihihi *gilla*
shit same ! sen efter svengelskan hade vi matte , gick väll bra :D sen hade vi rast i think ? asså jag börjar få minnesförlust! sen efter rasten vare engelska sen svenska sen mat sen klassråd sen bild hahahhaa fan vad mke sen..
shit same förfan! men stanna kvar lite efter bilden för att göra klart min affish (stav:D) sen gjorde jag musiken , skrev om ken ring (y) kan mke om han nu :D intressant? no.. sen kom man hem & satt direkt på tv :D hhahaha åt pannkakor med ^^ fett chill hörröööö! ska snart sätta igång med min träning sen ska jag duscha sen glo på tv igen:D 2 and half men (stav?) äeh varje kväll och den e skit bra :d hahaha! känns som jag bara skriver just nu..så ska sluta med det :D men hejdå :D
okej ni kan få en låt

och en bild..för jessica är snäll (L)

igga mig på bilden asså! men saknar sjuuuuuuukt mke (L)

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0