tack cornelia!

söta cornelia har gjort en ny header te mig, tack baby!
vart as nöjd såklart ;) hon ska få göra ett gäst inlägg eller vad man säger? tihihi
men kan berätta lite om dagen? vakna runt halv 7 gick upp sminka mig senare platta man håret
och så därefter satte man sig vid datan när man vart klar ofc! sen stack man till skolan
först vare svenska , skiiiiit tråkigt ! -.-' sen hade vi rast , snacka och så sen gick vi in och hade matte och sen så hade vi typ religion -.-sen mat , ganska gott ;) sen vart det engelska HAHAHAHA omg vilket garv asså ;) tiihihi <3 men sen gick jag hem & träna lite sen chilla ska snart träna igen , thiihih busig..men tack cocco för du fixa min blogg sa't hejdå:D
SAKNAR DETTA! ahahha :D

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0