svar på kommentarer,

Postat av: diba

jag kommer aldrig åka till stan mera hejdå

 

svar; asså diba jag vet att du & linnea bråkar,men ingen kan bestämma vem jag ska va med

älskar er båda två! förstå det

 

 

Postat av: FATEMA

hahhaha musted e hon
o FALSK i sånafall

 

svar; tack för du är vid min sida och stöttar mig <3333

Postat av: Natas

För det första tyst fatema. Falsk är du liksom. 
För det andra vadå du Natasha vad menar du? 
Och det där hur mkt du väger det var det många hade sagt sedan så glömde jag att du hade ätstörningar så sorry om jag gjorde dig ledsen, kan du skriva tbx?

svar; jag har ätstörningar, jag går ner i vikt och jag gör inget? jag mår dåligt över det & jag ska väga mer , men inte så kul att höra andra saker av folk,

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Natas

Förlåter du? Var inte meningen.)

2011-02-12 @ 20:50:00
Postat av: Natas

Förlåter du? Var ej meningen:

2011-02-12 @ 21:03:54
Postat av: Diba

Natasha tänk på va du säger till jessica fattar du ?

lek inte snooki heller har hört från hela lambohov att du leker snooki skämmer ut dig totalt oxå

herraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ha en fett tråkigt heelg

2011-02-13 @ 13:11:37
URL: http://dibagolpagon.blogg.se/
Postat av: diss

För det första skämmerjag inte ut mig får göra vad jag vill angår inte dig. Och förklara på vilket sätt och varför du är den ända som sagt så till mig. Det som händ mellan Jessica är anyway uträtt. Suck on that och hoppas du får ett liv snart . Ha det dåligt oj du har visst det.

2011-02-13 @ 21:50:19

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0