snabbt sportlov or what?! :o

asså har sportlovet gått fort eller vadå? men ni som vill veta lite om vad jag gjort så kan jag berättaaa (y)
torsdag;
mötte lollo nere vid rece och kommer faan inte ihåg vad vi gjorde? hahahaha :D men kom ihåg att det va kul ^^
fredag;
vakna brevid lollo, först va vi klart sega :D sen vart vi as hungriga så vi gjorde snitzel och pommes,  HAHAHAHA as lyckat vettu..det börja rycka som fan asså :o men jag och lollo är klart bäst på att laga mat *host* HAHAHAHA! :D men sen så fixa vi oss och drog in te stan, fast asså jag kommer inte ihåg vad vi gjorde..thii men jag hade kul iaf :D däeh vet jaahh hahaha det hände en sak på kvällen därför har farsan tagit mobilen och massa skit x) så smsa mig inte..tror han sitter och läser mina sms:o gaassh hoppas inte ;)
lördag;
vakna hahah lollo din sömntuta jag gick upp kolla runt lite..var lite borta då med ;oo
sen satte jag på tv och då vakna lollo ^^ men vi kolla på film sen så sminka vi oss så kom alex,isak och jesper
så vi gick ut efter en stund. vi satt inne i solariumet haha sjukt kul ^^ sen stack vi ute och gick runt och massa, sen drog vi te ikea hahaaa! men det vart en lyckad dag ;)
imorrn blir det lollo igen kanske? aja måste fylla på busskortet ass..
men nu ska jag göra nått :D hahahaha fett kul att sitta vid datan igen (H)(Y) :D
men pusshej :*




jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

http://www.tuggummin.se/friend/?id=12180

2011-02-27 @ 18:54:20

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0