sista inlägget för idag faaan :D

vneh men nu gillar jag att blogga helt plötsligt? hahah shit same :D
jessica är glad för hon kan göra egen energidryck när hon viiiiiiiiill !
har druckit 5 glas nu så jag kmr säkert inte somna förns 3 ikväll or something :D
imorrn ska jah hitta ngn som vill gå på stan med mig , mst köpa lite grejor :D
mest smink , får 200 eller kanske 500 senare som man kan köpa kläder för :D
på fredag ska man till stan igen ifall man inte blir sjuk? känns som feber är påväg FAN :( :)
men nae nu ska jag glo på tv & hör väll av mig ifall jag inte ligger halvdöd i sängen :D men nej det ska inte hända ^^
hejdååååååååååååååååååå



bjuder på den ursnygga bilden , nooooooooooooooot!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0