Roxana! (L)

vakna runt kvart i 7 idag (y) fixa mig som vanligt sen vart det frulle & senare drog jag till skolan först kollade vi på film. alla hade med sig chips och godis och sånt, men jag HATAR CHIPS OCH GODIS så åt ej, fick ett äpple av sötnos omta ;) vi såg typ eragon ;) ftt bra :D tihihi, sen vare rast asså sjukt kallt! :S :O :D sen gick vi in och hade matte , mohaha äger på att trumma..men läraren blev arg på mig för det -.-' baaaaaaaaaajs också:o ! men vare engelska kollade på film, ahahaha seeg (n) sne vart det mat fisk buffe hahaha skit samma hur det stavas ;) sen vart det ju rast svinkallt som vanligt -.-' sen gick vi in och hade musik & sen sluta vi ;) hahah jag eman & ngra till stanna kvar men klart vart vi utkastade ! :S :D sen när man kom hem satte man sig & chilla framför tv sen fixa man te sej sen kom roxana så vi drog te stan och shoppa lite :D sen när man kom hem så var man trött & nu sitter jag här! :D ska snart träna på crosstrainern och senare duschen ;) pusspuss <3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0