panodil or wtf?

tog en panodil innan jag gick tror jag ! tihihi glömmer saker ganska fort (a)
ska senare plugga lite islam & göra matteläxan! och göra mina 200 situps
tihihi jah vet '' kan berätta om dagen? morgonen va som vanligt -.-'
sen skolan, språkval? var nära på att somna tihih
sen vare trorja svenska? men jah och natasha skulle fixa med idrotten så vi gick och fixa med det
sen kom alla så hade vi idrott & sen fixa vi oss och allt sen hade vi svenska, boooring
HAHHAHHA omta HAHAHAHAAHHA hon är fan bäst ;) love u! hahahahahahahha!
sen vare mat som jag tror? ganska gott satt och åt morötter x)
sen vare rast vi snacka lite och sen gick vi in och hade slöjd , vi gjorde as mke saker
nae men a tråkigt vare sen sluta jag och jag gick hem och åt
var ensam hemma i 1 timme trorjah sen drog jag till tinjorerna :D ahhahaha har aldrig garvat så mek!
in och ut tithuuu1 hahahah asså as garv på det x) sen kom jag hem och nu sitter jah här, som ni redan vet ska jag snart göra det jag skrev där uppe;) nu pratar jag bara så hejdå söta & fula :*
vi kör på en gammal bild!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Nata

1. Kan du skriva mitt namn med stor bokstav först tack. ;)

2. Omta var ju bäst på svenskan :)Hon gjorde svenskan rolig!! Garvar fortfarande. ..

3. Fundera på vad vi ska göra på gympa

Bra blogg ses

2011-02-08 @ 21:20:56

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0