Onsdag typ

cha cha bloggen, dagen börja med att man nästan försov mig men man har ju alltid en bror som väcker(stav) mig (y) så man fixa sej & sånt man gör på morgonen ! ;) senare drog jag mig te skolan först hade vi  svenska vi skulle göra ngn återgivande text , a skit kul fast nae . sen bytte vi platser tjoho men aa sen rast var med bella och så (K) men orkar inte skriva om skoldagen, den vart ju sådär . lite roligt men mke tråkigt :D hahah så a idag har man mest pluggat skit mke så nu fungerar inte min hjärna, men nae haha. ska snart duscha & sen ska jag faktiskt glo på tv igen (a) gör det varje kväll :D intressant? nae föresten...men ah hejdå :D
och jag är ärlig i allt jag skriver :*

BILD BORTAGEN



jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0