nu är det lördagsmyyyys!

hihi hej förlåt för jag inte bloggat så mycket men känns som jag börjar bli lite sjuk synd ;(
lite ont i huvudet,känner mig yr och har vääärldens värk i magen ja så ni fattar väll själva?
iaf tjejerna (a' shit same . dom håller på och städar & dom tjatar på mig att jag också ska det
men nej ! uuew tänker inte :D hahah .. lite senare ska man mysa framför tv bara ^^
vet ni att jag har klarat mig 1 heeeeel månad och ngra dagar utan godis :D wiiiho! stolt tjej här faktiskt :)
men jag ska fortfarande hålla på med träningen idag med..även fast jag mår lite dåligt :) hihi :$
och lilla jag börjar bli kär (y' det kommer väll ändå sluta dåligt så bajs på det!
men vad ska jag mer skriva? oh juste tråkigt väder ute asså! men det betyder att SOMMAREN är påväg
och nu blev det ett smile :D hihih ' men pusspuss på er :D

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: fatema

snygging på bild ha.... ! (:

2011-02-05 @ 16:56:14

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0