men förhelvete sluta säg att ni är feta?!

vill ni ser ut såhär eller?! nej det vill ni inte -.-'
jag vet att jag själv sagt att jag e fet & så
men när man tänker på dom som har en svår sjukdom som anaroxia eller hur det stavas
så duger vi väl! ni som säger oh har så stor mage eller jag har feta lår
asså eran kropp växer fortfarande! tycker synd om tjejen på bilden, får se ut sådär?! det är inte ens naturligt
alla duger som dom är, jag tar inte folk för utseéndet det är såsjukt.
om du är tjock eller smal so what? tycker om er ändå!
jag är ingen som vill ha en pinne till kompis, jag är bara ärlig nu!
pusspåer<3

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anonym

Håller mehh-.-<333333

2011-02-12 @ 11:13:53
Postat av: Felicia<3

Håller mehh-.-<333333

2011-02-12 @ 11:14:18
URL: http://feeliciadaahl.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0