matteläxa wihoooo!

hahha skit i rubriken, den är ändå inte sann ;)
ska snart sätta igång med min träning, tjoho men nae har ju inte rört mig på länge nu , så får sätta igång nu :D
senare ikväll blir ju bara mer , mer och mer plugg! har så mke läxor och prov så jag är helt konstig i huvudet -.-'
tack så mke skolan! shiät asså . och så fick vi spruta idag, först blev jag skit rädd men jag klarade det ofc :D men iaf nu sätter jag igång och tränar puss
asså bilen e as cool , men jag saknar ej vintern tihihi

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: lovisa

aww min tomteluva & solglasögon, sexigt! <3333333 :)

2011-02-07 @ 17:07:39
URL: http://liindstromarn.blogg.se/

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0