Lördag(y)

vakna runt 11-12? iaf var as trött -.-' men gick upp och åt frulle senare fixa jag mig & platta mitt lockliga hår (y)sen gick jag ut & mötte linnea för hon visste klart inte vart jah bodde ;) sen så stack vi hem te mig ett tag & satt vi datan sen åt jag, därefter drog vi te bussen och vänta ^^ sen satt vi på bussen & snacka sen när vi var framme var det klart dött? -.-' så vi stack te donken för det var typ bara det som va öppet x) så vi tog kort,åt & skratta :D och snacka klart ;) sen gick vi in i typ ett trapphus för det var så jävla kallt ute :o sen kom sofia & matilda så vi snacka därinne, sen skulle dom dra och träffa några så satt vi där sen drog vi in till donken & satt med moa & bella, sen kom typ bussen som moa sa men det var 8 minuter kvar x) men så  skulle vi träffa jose , så han kom & vi snacka lite;) sen senare drog vi in till donken för det var as kallt ute, så gick vi in på toan i donken och snacka lite ;) senare kom bussen och vi snacka medans vi åkte hem ;) sen när man kom hem satte man sej vid datan med lea , sen skulle hon dra så följde henne ut ;) sen nu sitter man här och dunkar musik i öronen ! göööööött (L) aja ska dra puss! <3
bjuder XD hahaha omgush !

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0