ip numret CHECK!

så det är du natasha? vågar du inte stå för vad du säger eller?
jag har kollat ipnumret och det står på dej, ajajaj tycker jag bara!

jessicacarlsson lite bättre än dom andra, !
Postat av: Anna Wahlström

Va med & tävla om titeln " veckans blogg ".

Kolla gärna in på :

www.annajuliawahlstrom.blogg.se

2011-02-12 @ 12:48:20
URL: http://annajuliawahlstrom.blogg.se/
Postat av: FATEMA

hahhaha musted e hon

o FALSK i sånafall

2011-02-12 @ 17:23:47
Postat av: Natas

För det första tyst fatema. Falsk är du liksom.

För det andra vadå du Natasha vad menar du?

Och det där hur mkt du väger det var det många hade sagt sedan så glömde jag att du hade ätstörningar så sorry om jag gjorde dig ledsen, kan du skriva tbx?

2011-02-12 @ 19:23:39

Kommentera här(L)

ditt fina namn♥
komma ihåg dej ?

din epostadress (syns bara för mig) :)

bloggnamn?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0